Sunny

22°C

Sunny

Вологість: 64%

Вітер: 11.27 km/h

Відділ з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

Спеціалісти відділу вам допоможуть в одержанні:

• сприянні в соціальній, психологічній та професійній реабілітації учасників антитерористичній операції;

• технічних засобів реабілітації (вуличних та кімнатних візків, милиць, палиць, ходунків та інше), направлень на одержання протезне-ортопедичних виробів;

• безкоштовних санаторно-курортних путівок інвалідам, ветеранам війни, ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС, учасникам антитерористичної операції;

• компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;

• направлення до міського Центру реабілітації дітей-інвалідів;

• посвідчення учасника війни, ветерана праці, інваліда війни, члена сім'ї загиблого (померлого ветерана війни, жертви нацистських переслідувань), талонів на пільговий проїзд;

• одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим пенсіонерам та інвалідам;

• направлень до будинку-інтернату одиноких пенсіонерів та інвалідів;

• компенсації на бензин, ремонт та транспортне обслуговування;

• встановленні статусу «Інваліда війни», «Ветерана праці», «Члена сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни»;

• призначенні компенсацій ліквідаторам наслідків аварії на ЧАЕС на оздоровлення та продукти харчування;

• здійсненні розрахунків (отримати) доплат інвалідам по зору 1 та 2 груп та дітям інвалідам по зору до 18 років на житло та комунальні послуги, вугілля та скраплений газ.

Громадяни, які не можуть самостійно зібрати та надати до управління соціального захисту населення документи, можуть доручити це своєму представнику (рідні, сусідам, соціальному працівнику).

Якщо звертається законний представник інваліда чи іншої особи, він подає разом із зазначеними документами свій паспорт та документ, що підтверджує його повноваження законного представника.

Які документи необхідно подати інваліду для взяття на облік щодо забезпечення технічними засобами реабілітації:

1) заява про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

2) анкета на технічні засоби реабілітації (із зазначенням конкретної моделі виробу та виробника);

3) довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;

4) паспорт або свідоцтво про народження (для осіб віком до 16 років);

5) довідку про реєстрацію місця проживання (для дітей-інвалідів);

6) висновок МСЕК про встановлення інвалідності (для дітей-інвалідів – висновок ЛКК);

7) індивідуальну програму реабілітації;

8) висновок ЛКК для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (для інших осіб);

9) пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії;

Основні види ТЗР:

- протезно-ортопедичні вироби, в тому числі ортопедичне взуття (системи отрезів на хребет, системи ортезів на верхні та нижні кінцівки, системи протезів верхніх та нижніх кінцівок, протези молочної залози, ортопедичне взуття);

- спеціальні засоби для самообслуговування та догляду (наколінники, налокітники, рукавиці, подушки протипролежневі, крісла-стільці туалетні, сидіння на унітаз, сидіння для ванни та душу, підставки для ванни);

- засоби для пересування (крісла колісні кімнатні та дорожні, крісла колісні з електричним приводом);

- допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходунки);

- меблі та оснащення (столи, столи-парти, стійки парти, стінки шведські дитячі, поручні);

- спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією (магнітофони, диктофони, годинники, мобільні телефони для письмового спілкування).

ГРАФІК ВИЇЗДНИХ

МЕДИКО-ТЕХНИЧНИХ БРИГАД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО

ПРОТЕЗНО-ОТРОПЕДИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

у місті Покровськ у 2017 році 

Місяць

Дата

лютий

15-16

березень

15-16

квітень

12-13

травень

22

червень

14-15

липень

12-13

серпень

9-10

вересень

13-14

жовтень

11-12

листопад

15-16

грудень

13-14

УВАГА! Час проведення та місце прийому вищезазначеними спеціалістами можно уточнити в управлінні соціального захисту населення Покровської міської ради каб.№ 32 (вул. Поштова, 22) або за телефоном: (06239) 2-06-88.

При собі мати паспорт та ідентифікаційний код (та їх копії), індівідуальну програму реабілітації (ІПР).

Постійно діюча ділянка Дніпропетровський КЕПОП для надання протезно-ортопедичної допомоги працює за адресою:  Донецька область, м. Краматорськ, вул. Школьна, 14 .

На виконання Указу Президента від 18.03.2015 № 150 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції (із змінами)», враховуючи розпорядження голови обласної державної адміністрації від 07.10.2015 № 520 «Про утворення Центру допомоги учасникам АТО», з метою соціального захисту учасників антитерористичної операції в місті Красноармійську розпорядженням міського голови від 06.11.2015 № 223рг затверджено заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції.

РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КЕРІВНИКА ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ "Про утворення Центру допомоги учасникам антитерористичної операції"

Пам'ятка війсковослужбовцю (права, відповідальність та гарантії захисту

Пам'ятка про порядок надання пільг учасникам антитерористичної операції

У відділі відкрито соціальну та професійну громадську приймальню для учасників АТО, в якій надаються послуги з соціальної та професійної адаптації. Крім того, учасники антитерористичної операції за наявності відповідного посвідчення мають право на:

1. Безкоштовне забезпечення санаторно-курортнім лікуванням та реабілітаційними послугами;

2. Безкоштовне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів та виробів медичного призначення за рецептами лікарів; першочергове безкоштовне зубопротезування (за винятком протезування з дорогоцінних металів); щорічне медичне обстеження і диспансеризація із залученням необхідних спеціалістів; першочергове обслуговування в лікувально-профілактичних закладах, аптеках та першочергова госпіталізація

3. Знижку на плату за користування житлом (інвалідам війни – 100 % знижка, учасникам бойових дій – 75 % знижка).

4. Безкоштовне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

5. Вирішення загальних питань соціальної допомоги.

6. Безкоштовний проїзд.

7. Позачергове користування всіма послугами зв’язку.

8. Щорічну разову грошову допомогу . Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій виплачується у розмірі, який визначається Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановленних законом про Державний бюджет.

Порядок оформлення в інвалідів, людей похилого віку та дітей - інвалідів в будинки - інтернати області.

Наказ Міністерства соціальної політики України № 549 від 29.12.2001 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.01.2002 р. за № 66/6354.

«Про затвердження типових положень про будинки – інтернати (пансіонати) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей»

Типове положення про будинки – інтернати для громадян похилого віку та інвалідів, геріатричний пансіонат, пансіонат для ветеранів війни та праці.

До будинку – інтернату на повне державне утримання приймаються особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої та другої груп, старші за 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування в будинку – інтернаті та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.

Як виняток, до будинку - інтернату можуть прийматися особи, які мають працездатних дітей або родичів, які відповідно до чинного законодавства зобов’язані їх утримувати, за умови стовідсоткового відшкодування будинку - інтернату витрат на їх утримання.

Приймання до будинку - інтернату здійснюється за путівкою головного управління та необхідним пакетом документів.

Типове положення про психоневрологічний будинок – інтернат.

До інтернату приймаються на державне утримання психічно - хворі особи, які досягли пенсійного віку, та інваліди першої та другої груп з психоневрологічним захворюванням, старші 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування та медичної допомоги та яким не протипоказане перебування в інтернаті відповідно до медичних показань та протипоказань до прийому в інтернаті установи, незалежно від наявності батьків або родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.

Перелік документів необхідних для оформлення у будинок інтернат загального типу

Перелік документів необхідних для оформлення в психоневрологічний інтернат

perelik-doc-budynok-internat-2014perelik-doc-budynok-internat-2014

pdf Медична карта престарілого (інваліда), що оформляється в будинок-інтернат

pdf Медична карта особи, яка підлягає влаштуванню до психоневрологічного інтернату системи соціального захисту населення

 

pdf Заява від дієздатних інвалідів до будинку-інтернату

pdf Заява від не дієздатних інвалідів до будинку-інтернату

Інформація про подовження строку надання пільг для інвалідів

по зору 1, 2 груп і дітей інвалідів по зору до 18 років , які проживають

у сім'ях, яким відмовлено у призначенні житлових субсидій.

З метою підвищення життєвого рівня інвалідів по зору депутати обласної ради прийняли рішення продовжити з 1 січня по 31 грудня 2013 року надання пільг для інвалідів по зору 1, 2 груп і дітей інвалідів по зору до 18 років , які проживають у сім'ях, яким відмовлено у призначенні житлових субсидій.

Згідно з даним рішенням пільги надаватимуться в такому вигляді:

- 50-відсоткової знижки на оплату за користування житлом усіх форм власності;

- 50-відсоткової знижки на оплату комунальних послуг: електроенергія , газопостачання, водопостачання в межах встановлених норм споживання;

- 50-відсоткової знижки на придбання твердого палива та скрапленого газу ( у випадку , якщо житлове приміщення не забезпечується електро., тепло., або газопостачанням для опалення;

- 50-відсоткової знижки на вивіз твердих побутових відходів.

Пільгу надають у вигляді грошової компенсації, виходячи з норм 2 тонни вугілля і 2 балону скрапленого газу на домобудівництво за цінами, встановленими Кабінетом Міністрів України на 2014 рік, для розрахунку житлових субсидій, що надаються населенню.

У разі якщо оплата за житлово – комунальні послуги з урахуванням наданої житлової субсидії перевищує розмір оплати за ці послуги з урахуванням пільги, то інваліду ( дитині – інваліду) додатково надається до призначеної субсидії відповідна доплата.

В управлінні праці та соціального захисту населення вище зазначені пільги отримують 70 інвалідів по зору.

Також Програмою соціально-економічного розвитку м. Красноармійська на 2014 рік передбачено за рахунок місцевого бюджету надання 100 відсоткової знижки на оплату квартирних телефонів інвалідам 1-2 групи.

Управління праці та соціального захисту населення Красноармійської міської ради

надає інформацію стосовно навчання у Вінницькому міжрегіональному центру професійної реабілітації інвалідів ”Поділля”

В Центрі проводиться курсове професійно-технічне навчання за такими робітничими професіями:

Назва професії Термін навчання Кваліфікаційні вимоги
Оператор комп'ютерного набору 5 місяців повна загальна середня освіта
Швачка 4 місяці повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Кравець 8 місяців повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Взуттьовик з ремонту взуття 3 місяці повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Взуттьовик з індівідуального пошиття взуття 12 місяців повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія) 8 місяців повна загальна середня освіта
Манікюрниця 3 місяці повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Перукар (перукар-модельєр) 5 місяців повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Касир (в банку) 8 місяців повна загальна середня освіта
Лицювальник-плиточник 6 місяців повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Фотограф (фотороботи) 4 місяці повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Флорист 6,5 місяців повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Візажист 5,5 місяців повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Ліфтер 1,5 місяця повна загальна середня освіта, базова або неповна базова загальна середня освіта
Оператор котельні 3 місяці повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
В'язальниця трикотажних виробів та полотна 2 місяці повна загальна середня освіта або базова загальна середня освіта
Секретар керівника (організації, підприємства, установи) 6 місяців повна загальна середня освіта

Навчання в Центрі здійснюється за академічними годинами при 36-годинному тижневому навантаженні.

До Центру приймаються громадяни України із числа осіб з інвалідністю, які:

- постійно проживають на території України і перебувають на обліку в органах соціального захисту населення, а також за висновком МСЕК потребують професійної реабілітації;

- не мають протипоказань для навчання та роботи за робітничими професіями, за якими здійснюється професійна реабілітація у Центрі;

- мають документ державного зразка про повну чи базову загальну середню освіту або освіту, достатню для оволодіння відповідними робітничими професіями.

До Центру не приймаються особи, стан здоров'я, фізичні й сенсорні вади яких унеможливлюють їх навчання та з медичними протипоказаннями:

- гострі інфекційні захворювання до закінчення строку ізоляції;

- венеричні захворювання;

- усі захворювання в гострій стадії та заразній формі;

- часті судомні напади та їх еквіваленти;

- низький реабілітаційний потенціал.

До центру не приймаються на навчання інваліди, які вже мають професії (спеціальності), отримані у центрах професійної реабілітації інвалідів державної або комунальної форм власності, і не працевлаштувалися за набутою професією (спеціальністю), окрім випадку, якщо за рішенням МСЕК (ЛКК) інваліди у зв’язку з погіршенням стану здоров’я не можуть працювати за раніше набутою професією (спеціальністю) і потребують перенавчання (перекваліфікації).

Направлення осіб з інвалідністю до Центру здійснюється за путівкою головного управління та необхідним пакетом документів:

- Заяву про направлення до Центру із зазначенням у ній: обраної професії (із числа тих, за якими здійснюється професійна реабілітація у Центрі), групи інвалідності, місця проживання, номера домашнього телефону (або контактної особи), необхідності працевлаштування після закінчення навчання;

- Копія документа про освіту (свідоцтва про базову середню загальну освіту (9 класів)/атестата про повну середню загальну освіту (11 класів) чи диплома про середню спеціальну освіту або документ про освіту, достатню для оволодіння відповідними робітничими професіями);

- Медичну довідку – форми 086-о, із зазначенням даних про обстеження психіатром, наркологом, онкологом, дерматовенерологом.

- Копія довідки МСЕК/ЛКК про встановлення інвалідності.

- Копія індивідуальної програми реабілітації інваліда з висновками МСЕК та рекомендаціями на навчання.

- Копія паспорта (сторінки із зазначенням ПІБ, яким органом і коли виданий, місце проживання).

- Копія пенсійного посвідчення.

- Копія довідки про ідентифікаційний номер з податкової інспекції.

- Рекомендація з центру зайнятості (за результатами наданих профорієнтаційних послуг).

- дві фотокартки розміром 3x4 см.

Інваліди, які проходять професійну реабілітацію в Центрі, забезпечуються безкоштовним харчуванням (місцеві отримують одноразове харчування, а іногородні отримують трьохразове харчування), проживанням (іногородні), медикаментами і лікарськими засобами згідно чинного законодавства.

Фінансування професійної реабілітації інвалідів у Центрі здійснюється за рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів.

Проїзд інвалідів до Центру для проходження професійної реабілітації і після її завершення у зворотному напрямку, здійснюється за їх власний рахунок.

    pfu    big logo2